MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu
Array
Sieć MEC wprowadza do Polski nową markę zajmującą się content marketingiem – MEC Wavemaker.
MEC Wavemaker będzie łączyć kompetencje z zakresu kreacji i produkcji treści, a jej współpraca z Analytics & Insights ma gwarantować reklamodawcom dotarcie do klientów z przekazem w miejscach, w których konsumenci ich poszukują.
Szefem MEC Wavemaker w Polsce został Maciej Maciejewski, który wcześniej zarządzał Liquid, częścią kreatywną agencji MEC. Teraz będzie ona świadczyć wszystkie usługi związane z kreacją treści i branded content pod marką MEC Wavemaker. Dla nowej marki pracuje blisko 40-osobowy zespół copywriterów, grafików, strategów i konsultantów branded content wspierany przez analityków z Analytics & Insight, działu badań MEC oraz specjalistów od search i mobile.
Marka MEC Wavemaker debiutuje równolegle w 11 krajach – oprócz Polski także w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii czy Meksyku.
(AMS, 07.04.2016)










